كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اوقات شرعي
پوستر همایشها
پیوندها
تقويم
خبر اول
خبر چهارم
خبر دوم
خبر سوم
رشته های تحصیلی پذیرش ازروی سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور
ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان
ریاست محترم دانشگاه پیام نور بناب مرند
سامانه های الکترونیکی
متون عمومي
منتهای آرزوی مشتاقان
منو
ویژه نماز
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
بیانیه دانشگاهیان پیام نور در محکومیت هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم دانشگاهیان پیام نور با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کردند
بیانیه دانشگاهیان پیام نور در محکومیت هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم
دانشگاهیان پیام نور با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کردند
به گزارش روابط عمومی در این بیانیه آمده است ؛
يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
مى خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جزاين نمى خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند. (توبه ۳۲)

حرکت جاهلانه اخیر در برخی کشور‌های اروپایی و اهانت به قرآن کریم؛ ادامه ستیز هدفمند دنیای پوچ غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است.

بار دیگر کوردلان خبیث در آستانه عید سعید قربان، در کشور سوئد اقدامی نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم مرتکب شدند که قلب میلیاردها مسلمان جریحه دار و خشمگین شده است.

 آن چه مبرهن است اینکه؛ موج انزجار و نفرت از این اقدام شنیع و پلید عناصر افراطی و دین ستیز و پشتیبانان احمق آن؛ نه تنها از عظمت و پیشرفت اسلام و قرآن کریم کم نخواهد کرد بلکه عظمت و وحدت جامعه بزرگ اسلام در سراسر دنیا را موجب شده و به گفته زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی، "آینده از آن اسلام است."

بارها پس از این اقدامات نفرت انگیز و موهن، بیش از گذشته دروغ و تزویر دشمنان اسلام نسبت به آزادی بیان و حقوق بشر در غرب آشکار گردیده و این بار نیز بیش از پیش ادعای پوشالی این قماش دون پایه بر عالمیان آشکار گردید.

دانشگاهیان پیام نور در سراسر کشور اقدام جنون آمیز هتک حرمت قرآن کریم و هر گونه اقدام علیه مقدسات اسلامی را به شدت محکوم نموده و به کشور سوئد هشدار می دهد از تکرار رفتارهای اسلام ستیزانه در آن کشور جلوگیری کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر