كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اوقات شرعي
پوستر همایشها
پیوندها
تقويم
خبر اول
خبر چهارم
خبر دوم
خبر سوم
رشته های تحصیلی پذیرش ازروی سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور
ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان
ریاست محترم دانشگاه پیام نور بناب مرند
سامانه های الکترونیکی
متون عمومي
منتهای آرزوی مشتاقان
منو
ویژه نماز
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار

به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مرند و بناب مرند جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مرند و بناب مرند روز چهارشنبه 7 تیر 1402 برگزار شد
به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مرند و بناب مرند ؛
جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان که به میزبانی مرکز مرند برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و تبریک پیشاپیش عید قربان، هدف برگزاری جلسات روسای مراکز و واحدها در شهرهای استان را آشنایی و شناخت توانمندیها، همفکری و حل مشکلات موجود عنوان کردند و با ارائه گزارشی از اجلاسیه روسای استانها در مازندران، به تقویت ارتباطات درون تشکیلاتی و برون سازمانی تاکید نمودند.
 دکتر جمال پور با تقدیر از پیشقدمی و میزبانی مرکز مرند، ضمن تبریک به روسا و مدیران جدیدالانتصاب، بر تقویت و حفظ منافع دانشگاه تاکید کردند و از اقدامات موثر و روبه رشد جذب دانشجوی خارجی خبر دادند.
 دکترجمال پور همچنین با اعلام ساماندهی و فراهم شدن بستر نقل و انتقال همکاران علمی و تشکر از مراکز موفق در امر اخذ رشته های کارشناسی ارشد، خواستار برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ویژه اساتید شدند.

در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی که به میزبانی مرکز مرند برگزار شد؛ دکتر فخری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز مرند ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تشکر ویژه از دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان بابت فرصت برگزاری این جلسه در مرکز مرند؛ اهم اقدامات و برنامه های مد نظر مرکز را تشریح نموده و با اشاره به آمار و ارائه گزارشی مختصر از روند توسعه فیزیکی دانشگاه، استفاده از ظرفیت های منطقه در راستای اعتلای مجموعه را در اولویت برنامه های خود عنوان نمودند.
 در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان با اشاره به برکات روز عرفه و عید قربان، اشاره ای به دعای امام حسین (ع) در روز عرفه نموده و با گریزی به مباحث خداشناسی؛ ویژگیهای فرد مدیر از منظر امام علی(ع) را با عناوین: درایت در برنامه ریزی و تصمیم گیری، دانش تخصصی و عمومی، عدالت در امور اجرایی، توانمندی و شجاعت پذیرش تصمیم و سلامت نفس بیان نمودند.
در ادامه جلسه معاونین، مدیران و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه به بیان نظرات و دیدگاههای خود در راستای هم افزایی و پیشبرد اهداف سازمانی پرداختند.
تکریم ارباب رجوع، جذب و پذیرش دانشجو، امتحانات و برگزاری منظم کنکور سراسری در مراکز مجری، اموال، مسائل حقوقی، توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، تفاهم نامه های همکاری و سایر موارد مربوط به حوزه های آموزشی، اداری و مالی از اهم موارد مطروحه در این جلسه بود.

در این جلسه از مراکز و واحدهای برتر و منتخبِ دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه شامل: میانه، شبستر، خسروشاه، آذرشهر و تبریز در امر برگزاری مطلوب امتحانات نیمسال دوم سالتحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تقدیر شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر