كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اخبار
اخبار
اوقات شرعي
پوستر همایشها
پیوندها
تقويم
خبر اول
خبر چهارم
خبر دوم
خبر سوم
رشته های تحصیلی پذیرش ازروی سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور
ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان
ریاست محترم دانشگاه پیام نور بناب مرند
سامانه های الکترونیکی
متون عمومي
منتهای آرزوی مشتاقان
منو
ویژه نماز
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دکتر واحدی : دانشگاه پیام نور در اکثر شاخص های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی عملکرد ممتازی داشته است.   دکتر واحدی : دانشگاه پیام نور در اکثر شاخص های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی عملکرد ممتازی داشته است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی،در جلسه مشترک هئیت رئیسه دانشگاههای استان آذربایجان شرقی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر واحدی با ارائه گزارش مبسوطی از حوزه های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و عمرانی دانشگاه با اشاره به تعداد 31 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در استان با 48 رشته کارشناسی ارشد و دکترا و بیش از 120 رشته کارشناسی و 230 نفر عضو هئیت علمی با دارا بودن 10 نفر دانشیار، 80 نفر استادیار، مربی و دانشجوی دکتری از حمایت های جناب آقای دکتر فرهادی از مدیریت دانشگاه پیام نور تقدیرو تشکر نمود.
دکتر واحدی افزودند: دانشگاه پیام نوراستان در اکثر شاخص ها به ویژه در حوزه های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی دربین دانشگاه پیام نور عملکرد برتری داشته و از دانشگاههای ممتاز کشور است .
 دکتر واحدی در ادامه از طرف اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان از عنایت و دستور مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به جهت از دستور جلسه خارج شدن تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور از طرف شورای گسترش علوم، و حمایت ایشان از دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر نمود.
 ایشان در ادامه با اشاره به راهنمایی های وزیر محترم علوم در جهت توسعه آموزش های الکترونیکی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور، بیان داشتند:این دانشگاه توسعه تحصیلات تکمیلی و توسعه آموزش های الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده و در این جهت حرکت می کند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر